آخرین اخبار
کد مطلب: 146781
نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي:
نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي:
تاریخ انتشار : 1400/08/23 08:42:47
نمایش : 587
حسين باميري نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي گفت: بازديدهاي ميداني مسئولان و دولتمردان دوره سيزدهم در استان محرومي چون چهارمحال و بختياري موجب مي شود بسياري از واقعيت ها همچون تشنه شدن اين استان دست پيدا کنند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حسين باميري نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي در بين کشاورزان اين استان اظهار کرد: برخي از اتاق‌هاي فکر و بعضي از وزارتخانه ها و يا دولتمردان در گذشته حقايق را طور ديگري مخابره مي کردند، يعني واقعيت‌ها را وارانه کردن و طور ديگر جلوه دادن و طور ديگر به روساي جمهور وقت و به مجموعه وزارت نيرو مخابره و منعکس مي کردند.
 
وي بيان داشت: يکي از مزيت هاي ديگر بازديدهاي ميداني وزير نيرو به استان چهارمحال و بختياري، مديريت گزارش هاي خلاف حقيقت مي تواند باشد.
 
نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا گفت: آب چهارمحال و بختياري آبي نيست که در دهه هاي گذشته و مسئولين وزارت نيرو روايتگري مي‌کردند، نزولات جوي بسيار پايين است و در دهه هاي گذشته در برخي از مناطق اين استان مثل کوهرنگ نزولات جوي حدود ۱۰ متر بوده است ولي حالا به حقيقت ديد که برخي از اين مناطق استان به بيابان تبديل شد. 
 
باميري خطاب به وزير نيرو گفت: مردم استان چهارمحال و بختياري به دولت سيزدهم دل بستند و اين سوال پيش مي‌آيد که چه شده است که براي استانهاي  کويري با رويکرد تامين آب شرب و کشاورزي و صنعت از خليج فارس و درياي عمان صدها کيلومتر را درنوردند تا نسبت به مطالبات عزيزانمان در استان هاي کويري به قول معروف لبيک گو باشند؟ 
 
وي بيان داشت: مردم استان چهارمحال و بختياري مردمي ولايتمدار و شهيد پرور و مردماني که در روز ۱۲ آبان ۱۳۶۵ که سالروز عزيمت کاروان پياده از شهرستان لردگان به جبهه هاي حق عليه باطل بود، اين استان مهد کاروان پياده بود و مهد سرداران، فرماندهان و ۲۴۰۰ شهيد ، لذا اگر اداي دين بوده است نسبت به انقلاب و ناهجاريها و نسبت به ارزش‌ها، کل مردم استان چهارمحال و بختياري اداي دين کردند.
 
وي در پايان گفت:  بعد از گذشت بيش از ۴۰ سال از عمر پر برکت نظام شکوهمند جمهوري اسلامي زيبنده اين نظام نيست و عليرغم همه خدمات شاياني که در گوشه گوشه ايران اسلامي ما شاهد و نظاره گران  آن بوديم و به موازات آن شاهد خدمات ارزنده براي مردمان چهارمحال و بختياري بوده‌ايم که مردمان بام ايران زمين در ابتدايي ترين مطالبه شان که تامين آب شرب است دست و پنجه نرم کنند. 
 
انتهاي پيام/۶۳۰ ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس